• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nettofinans nya sida

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jdbaik

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2011
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
jag ansökte men fick avslag, gissar på att dom tar uc
 

marina7310

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2011
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag läste om lånet på hemsidan men jag hittar inget om de tar UC eller ej. Grundkraven uppfyller jag men du som fick avslag fick du veta varför? Jag har flera förfrågningar hos UC så det är kanske redan kört så som läget är nu.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kan tänka mig att om de inte tar uc så kollas det väl om man skött betalningar till mobillånsconcernen i första hand.
 

jdbaik

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2011
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
nej jag fick inte veta varför, stod bara att jag fick avslag pga låg kreditvärdighet, jag har lån hos mobillån och smskredit som ingår i samma koncern och har alltid skött betalningarna dit så det beror inte på det.

jag har också många förfrågningar hos uc så därför antar jag att det beror på det.
 

marina7310

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2011
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Ja, då är inte Nettofinans något för mig. Hade de inte tagit UC hade jag vågat söka men det tar säkert UC. Någon här som blivit beviljade lån hos Nettofinans?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fick också avslag

Det är Avida finans som håller i detta, omöjligt att få beviljat. Låggade in med Bank ID för att se svaret.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp